Ako získať žalúdka Kulturistika?
怎樣使腹部健美?



  婦女的腹直肌比較鬆弛,肥胖後脂肪在腹壁堆積,顯得腹部過大,生育後腹直肌彈性減弱,形成懸垂腹,更是影響美觀。為了消除腹部多餘的脂肪,保持腹部正常健美,可以做腹部健美操。



  坐在床上,用力鼓肚子,等肚子鼓大以後,停2秒鐘再用力回收肚子,一直回收到最小,然後停2秒鐘再鼓,這樣反覆30次。



  仰臥在床上,兩手放在身體的兩側,用腹肌的力量,使身體坐起來,然後再躺下,如果不能扶床坐起來時,可用手輕輕扶床進行幫助,反覆10~20次。



  仰臥在床上,兩手放在體側,以頭和腳支撐住床,腹部盡量上抬,連抬10次。



  俯臥在床上,兩臂屈曲在體側,然後兩臂用力撐起身子,抬頭向前看,5秒鐘後身體落下,連續做10次。



  立在地上,兩腿分開,兩臂伸直由前向上盡量抬高,頭和胸也盡量向後仰,仰到一定程度不能再仰時,改為低頭彎腰,兩膝關節不要彎曲,兩手盡量摸腳尖,然後再抬臂、抬頭、身體向後仰,如此重複練習20次。





http://gifts-org.blogspot.com/




Ako získať žalúdka Kulturistika?



  Ženy rectus abdominis svaly, relaxácie, tuku hromadenie tuku v brušnej steny, sa zobrazí nadmerné brucha, rectus abdominis sval elasticita oslabenie po narodení forme prevísajúce brucho, ale ovplyvňuje aj artisticly. S cieľom odstrániť nadbytok tuku brucha, zachovať normálnej orgán brušnej, brušnej aerobik urobiť.



  Posedenie na posteli, ťažké bicie brucho, brucho bubon po veľké, zastavil na 2 sekundy a potom push recyklácie brucho bol recyklovaný minimalizovať a potom pauza na 2 sekundy a potom bicie, takže opakuje 30 krát.



  Ležal v posteli, ruky sú umiestnené na oboch stranách tela, svalu pevnosti, orgán posedenie a potom stanoviť, ak nebol keď sedí zdvihnutej posteli, pomôcť k dispozícii jemne vznesené lôžok rúk, opakujte 10 ~ 20-krát.



  Leží v posteli, ruky na podpera posteli strane, hlavy a nohy vykonáva brucha možné, dokonca 10-krát.



  Leží v posteli, vzperné strane zbraní a zbraní podoprie sa pozrel a pozrieť sa do budúcnosti, telo patrí po 5 sekundách 10 krát za sebou.



  Stojí na pôdu, nohy od seba, zbraní rovno do najväčšej možnej miere, pred prostredníctvom eleváciu, hlavu a hrudník možnej späť, späť do bodu, keď už zálohovať môžete, uklánění k ohnite cez dva kolená nie na ohyb ruky, ako možné dotýka toes, výťah ramena, hlava, telo a potom späť, zopakujte 20-krát.



http://plus.google.com/102080362626371519645
[2009/04/16 12:47 ] | Make-up | 留言(1) | 引用(0)
Ako vytvoriť krásne nohy?
如何塑造美麗的雙腿?



  擁有纖細美麗的雙腿是女性夢寐以求的事,腿部的健美可以通過日常的鍛煉來獲得。



  大腿的健美 每天堅持大腿的按摩,能很好地促進血液流通和新陳代謝,進而防止脂肪堆積的產生,使肌膚美麗而柔軟。此外,要進行一些有規律的肌肉訓練,使皮膚和組織保持緊繃,並改善大腿和小腿的粗細比例。比如進行有針對性的健美鍛煉,每天將後背緊貼牆面,屈膝,並盡可能地長時間保持姿勢不變,這是一種使大腿肌肉緊繃的行之有效的方法。然後再配合做一些運動,如打網球、打羽毛球或騎自行車,甚至散步都可使大腿狀況得到極為有效的改善。



  膝蓋的健美 每天按摩膝蓋,再塗抹一些護膚乳劑或特製的能促進血液流通的腿部護膚霜加以改善和滋潤。也可將一隻檸檬切成兩半,放在膝蓋處搓擦皮膚。含有豐富果糖、果酸的檸檬既可柔軟肌膚,也可消除角質鱗片。鬆弛的膝部肌肉,有礙於腿部線條美,影響腿部的整體美感。可針對膝部肌肉鬆弛做一些健美操,具體做法是:坐姿,兩手撐於臀後左腿屈膝。右腿伸直上抬15厘米左右,膝蓋向外側轉動,腳背繃直。將右腿盡可能地向外側移展,至右腿再無法移展時再提高5厘米,然後回至原位,但仍需保持15厘米的高度不變。連續10次重複後,換左腿做以上動作。每天練習5次,每次1分鐘,就會改善膝部肌肉鬆弛的情況。



  小腿的健美 小腿講究的是弧度線條美,其關鍵在於小腿肌肉的豐滿度。通過健美操等一些針對性鍛煉可以改善小腿的弧度。比如坐下後不斷伸直雙腿,足趾向身體勾曲,這個練習可在家中做,非常方便。騎自行車也是對小腿進行針對性鍛煉的一種方法。線條不十分明顯的小腿還可以通過赤腳走路和穿平跟鞋來塑造小腿的形狀,而經常穿高跟鞋則可能因為小腿承擔負荷變小,致使小腿肌肉漸漸萎縮,並逐漸變短。每次浴後在掌心蘸一點潤膚液,向腿肚、踝部做一番按摩,能使小腿的外形更加良好。走路時一定要留意兩腿先後用力的平均,否則,會使雙腿粗細不一。如果發現自己有偏重一腿走路的習慣,要盡快糾正,多用「弱腿」開步。



  腳部的健美 經常把雙腿抬高,盡可能地把腿放在高處;多參加跑步、騎自行車、游泳等運動;以冷熱交換的方式洗浴。平時應加強腳部的保養,可用溫度較高的熱水浸泡雙腳約10分鐘,擦乾後用浮石磨去腳上的硬皮後再次沖洗。然後將雙腳塗上按摩油進行按摩,方法如下:雙手拇指呈扇形交替按摩腳背。用拇指及食指捏住腳趾尖順時針打圈,十趾依次進行。雙手拇指呈扇形交替按摩腳心。用拇指和中指對腳踝處進行揉捏。繃腳、勾腳各做5次,腳踝向裡外轉圈各5次。按摩完畢後洗掉油脂,塗上乳液。平時應盡可能地避免長時間地坐著或站著,經常動動腳趾、轉轉腳跟、彎彎腳心。在家時最好裸足,給腳以足夠放鬆的機會。










Ako vytvoriť krásne nohy?



  Vlastní štíhly je samica sen krásne nohy, nohy zapadajú a je možné získať prostredníctvom denný cvičenia.



  Stehenná fitness každý deň trvať na stehna masáž, mohol aj zlepšiť krvný obeh a metabolizmus a tak zabrániť hromadenie tuku tvorby kožu krásne a jemné. Okrem toho chcete urobiť niektoré odbornej prípravy pravidelných sval robí kožu napäté a organizácie a zlepšiť hrúbky stehna a dolné stehno pomer. Napríklad cielené Kulturistika späť blízko k stene každý deň, na jeho kolená, a pokiaľ je to možné, zachovať postoja nezmenené na dlhú dobu, je to dokázané metódy stehenných svalov napnuté. Potom doplnené niektoré kampaň hrať tenis alebo bedminton alebo cyklistika, dokonca prechádzky môžete stehná sú veľmi účinné zlepšenie.



  Koleno Kulturistika denný masáž koleno, naškrábat pár pokožky starostlivosti emulzia alebo osobitnú podporu nohu skin cream zlepšiť krvný obeh a vyživovaním. Citrónová možno tiež znížiť na polovicu a dať ich do kolená trieť čisté kože. Bohatá na fruktózy, ovocné kyselina citrónová mäkkej kože, odstráni nadržaný stupnice. Relaxačné kolena svaly, bráni riadku nohy Spojených štátov, ovplyvňujúce celkový estetické nohu. Proti kolena svalovú relaxáciu robiť niektoré aerobik, to urobiť: postoja s rukou, obojručný pól po hip ľavej nohe nadol. Zdvihnite 15 cm alebo tak na pravá noha rovno, kolená na bočné rotácie, priehlavku natáhl rovno. Pravá noha presunúť mimo výstavy, aby pravá noha nemôže presunúť už keď Zobraziť 5 cm a späť na in-situ ale stále udržať 15 cm výška ostáva nezmenený. 10 krát za sebou po opakovanie, zmena ľavú nohu vyššie. Vykonávať 5 krát za deň, každý čas 1 minúty, ako veci sú zlepšenie kolena svalovú relaxáciu.



  Teľa telo-stehno o radiány riadku krásu, bohatstvo, ich teľa svaly je kľúčom. Prostredníctvom aerobik a niektorých cielených cvičenie zlepšuje nohu dizajn. Takéto ako sedieť nepretržite rovnou nôh, toes na tele skladbu, možno urobiť toto cvičenie doma, veľmi pohodlné. Cyklistika je tiež spôsob ponúknuť špeciálny výcvik nohu. Riadky nie sú veľmi zrejmé nohu tiež Chôdza naboso a nosenie plochý topánky na tvar teľa tvar a často nosiť vysoké podpätky, ste sú pravdepodobne mať zaťaženie nohu veľkosť, spôsobuje teľa svaly postupne shrink a kratšie. Ručné stretávacieho svetla po každej kúpeľa krém, masáž teľa a členok, mohli obrátiť Dolné stehno tvar lepšie. Prechádzky to je dôležité venovať pozornosť na dve nohy naliehať priemerný, v opačnom prípade nohu závažia kolísať. Ona zistí, že ona má zvyk uprednostňujú nohu na prechádzku, čo najskôr napraviť a viac s "slabý nohy" dopredu marca.



  Noha bodybuilders často dvojité nohu eleváciu, pokiaľ možno, umiestnené v Horné časti nôh; zúčastňuje športy ako beží, cyklistika, plávanie; výmena horúcej a studenej kúpeľa. Zvyčajne slintačky údržby by sa mala posilniť, k dispozícii na vyššej teplote teplej vody ponorné nohy je asi 10 minút, po suchého floatation kameň pevný kryt znovu po umývanie nôh. Nohy masáž masážny olej na povrchovou úpravou a potom takto: striedavou strane palec je ventilátor-tvarované masáž podrážky. Dať palec a ukazovák štipku okolo prsty poukázal v smere hodinových ručičiek kruhu, nasleduje desať prsty. Striedaním strane palec je ventilátor-tvarované masáž spodok chodidla. S palcom a strednom prsty na knead po členky. Urobiť 5 krát ploché nohy, nohy, členok v rámci a mimo kruhu 5 krát. Masážne po umytie mastnota a potiahnuté emulzie. Bežne sa vystríhať ako posedenie alebo stály počas dlhého obdobia, často premiestniť jeho prsty zase podpätku polmesiaca spodok chodidla. Najlepšie keď doma porodila nohy na nohy s dostatok príležitostí na relaxáciu.



http://plus.google.com/115407362236656636562
[2009/04/16 12:46 ] | Kozmetika | 留言(1) | 引用(0)
Aké sú dietetické požiadavky kože starostlivosť o ženy rôzneho veku obdobia?
女性不同年齡期的護膚飲食要求有哪些?



  女性如果能根據自己不同年齡的生理變化合理安排日常飲食,就能從根本上起到護膚美容的作用。不同年齡期的護膚飲食應該有不同的特點。



  15至25歲 這一時期正是女性月經來潮至生殖器官發育成熟的青春發育期,隨著卵巢的發育和激素的產生,皮脂腺分泌物增加,面部皮膚光滑無皺紋,但油脂較多,易生粉刺。這一時期在飲食方面,應多吃富含維生素和蛋清質的食品,如白菜、韭菜、豆芽菜、瘦肉、豆類等。尤其是豆類食物,既能滿足人體需要的優質蛋白質,又能供給多種維生素和無機鹽。這一時期,特別注意應適當多喝清水,或飲用綠茶,以使尿液增多,有助於脂質代謝而減少面部滲出的油脂。



  25至30歲 這一時期為女性發育成熟的鼎盛期,且情感豐富,易於多愁善慮,致使面部表情肌過度張弛,逐漸使額及眼下出現皺紋,皮下的皮脂腺分泌也減少。所以在飲食方面應多吃富含維生素C和維生素B類的食品,如薺菜、莧菜、胡蘿蔔、西紅柿、紅薯、金針菜等新鮮蔬菜水果以及豌豆、木耳、牛奶等。不吃易於消耗體內水分的煎炸食物。此外,不要飲酒、抽煙,否則會使嘴角與眼四周過早出現皺紋。



  30至40歲 這一時期女性內分泌和卵巢功能較前漸趨減退,皮脂腺分泌減少,皮膚易於乾燥。一般女性在眼尾開始出現魚尾紋,下巴肌肉開始鬆弛,笑紋更明顯,情緒容易緊張的女性,眉頭還會出現較深的豎皺紋。這一時期的飲食,應多吃魚及瘦肉等動物蛋白質,保證氨基酸的供給,以補充皮脂腺的分泌。



  40至50歲 這一時期女性進入更年期,卵巢功能減退,腦垂體前葉功能一時性亢進,致使植物神經功能紊亂而易於激動或憂鬱;眼瞼易於出現黑暈,面部陣發性潮紅,皮膚乾燥而少光澤。在飲食上的補救方法是,多吃新鮮蔬菜水果,以補充維生素,如白菜、油菜、雪裡紅、西紅柿、薺菜、山楂、酸棗、檸檬等。目的是調整植物神經功能,抑制和降低血壓,延緩面部皮膚的衰老。







  1. Perfumes


  2. 彩妝 美妝


  3. SkinCare


  4. Cosmetic


  5. 進口保養品




Aké sú dietetické požiadavky kože starostlivosť o ženy rôzneho veku obdobia?



  Ženy podľa ich fyziologické zmeny racionalizácie stravy rôznych vekových skupín, mohol zásadne úlohu starostlivosť o pleť a krásu. Starostlivosť o pleť v rozličných vekových obdobiach stravy by mali mať odlišné charakteristiky.



  15-25 tohto obdobia je menštruačné stupňa rozvoja a zretia pohlavné orgány samičie puberty, vaječníkov rozvoja a hormonálnej produkcie, mazové žľazy sekréty zvýšiť tváre kože hladký a zdarma vrásky, ale viac olej, odstránenie akné. Toto obdobie z hľadiska Dieta, ste mali jesť viac potraviny bohaté na vitamíny a vaječný bielok hmotnosť, ako je kapusta, pór, fazuľové klíčky, chudého mäsa, strukoviny a tak ďalej. Najmä strukovín potravín, vysokej kvality proteín, ktorý spĺňa ľudských potrieb, ale tiež dodávať rôznymi vitamíny anorganické soli. Počas tohto obdobia, osobitnú pozornosť by mali byť primerané Pite veľa vody alebo piť zelený čaj, tak, aby nárast moč, metabolizmus lipidov a pomáha znížiť tváre sliz mastnoty.



  25-30 tohto obdobia pre ženy rozvoja a dozrievania boom a emócie-bohatý, jednoduché starať o dobrej a berúc do úvahy, vedúce k nadmerným tváre svalovú relaxáciu, postupne tak, aby výška a zobrazia Pokrčená, podkožné mazové žľazy sekrécie taktiež klesli. Takže podľa podmienok stravy mali jesť potraviny bohaté na vitamín c a vitamín b, ako sú napríklad ovčiak 's kabelku, amaranth, mrkva, paradajky, sladké zemiaky, Golden jedlá, ako napríklad čerstvého ovocia a zeleniny, rovnako ako hrášok, jedlé huby, mlieka, a tak ďalej. Nejedzte jednoduché konzumovať orgán vody vyprážané potraviny. V Pridanie, robiť neznamená pitie, fajčenie, inak zdá predčasné vrásky okolo úst a oči.



  30-40 žien endokrinných žliaz a vaječníkov funkcie počas tohto obdobia než pred postupne waned, mazové žľazy sekrécie zníži, ľahko suchej pokožky. Priemernou ženu v oku začal crow's nohy, čeľuste svaly začať odpočívať, smiať riadok výraznejší náladu, nervózny žena, obočie sa zobrazí tmavšie vertikálne vrásky. Stravovanie v tomto období musieť jesť živočíšne bielkoviny, ako chudého mäsa a rýb, zaručiť zásobovanie aminokyselín, na doplnenie sekréciou mazové žľazy.



  40-50 tohto obdobia ženy vstupujúcich do menopauzy, vaječníkov hypofunction, Anterior pituitary funkcia s hypertyreóza, Autonómna dysfunkciou a ľahko nadšený alebo depresiu; veko je ľahké vidieť čierne Halo, paroxysmal faciálního splachovanie, suchá koža a menej lesk. Napraviť je na diétu, jesť viac čerstvého ovocia a zeleniny, vitamín doplnky, ako sú kapusta, repkový, potherb horčica, rajčiakov, ovčiak 's kabelku, Hloh, divoké jojoby, citróny, atď. Zamerané na upravenie vegetatívna funkciu nervovým, inhibície a nižšia krvný tlak, spomaliť starnutia pokožky.



http://plus.google.com/100604297085761063856
[2009/04/16 12:42 ] | Parfumérie | 留言(1) | 引用(0)
| 主頁 |